Not known Facts About دندانپزشک

Wiki Article

مزیت استفاده از ایمپلنت نسبت به روش بریج عدم استفاده از دو دندان سالم مجاور به عنوان پایه در ایمپلنت گذاری است.

مراجعه دیرهنگام برای کاشت دندان (ایمپلنت دندان) فردی که تصمیم برای جایگزینی دندان از دست رفته دارد یا وجود کیست و تومورهای دهانی که منجر به از بین رفتن فضای مناسب و کم شدن قطر و ارتفاع استخوان فک شده ، باعث می شود دندانپزشک قبل یا همزمان با جایگذاری فیکسچر، با استفاده از پودر و بلاک استخوانی و ممبرین (بایومتریال‌ها) استخوان را بازسازی کرده تا شرایط مناسب برای قرارگیری ایمپلنت مهیا شود .

اگر میخواهید بدانید ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد باید بگوییم که مراحل ایمپلنت دندان به ترتیب مستلزم طی کردن مراحل زیر است:

از مزایای کامپوزیت ونیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید اقساطی گوشی موبایل در گوشی شاپ فرآیند آسان اخذ وام بدون نیاز به مراجعه حضوری تنوع روش‌های اقساطی حق انتخاب برای یافتن روش مناسب برای هر متقاضی امکان اخذ وام بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی مشاهده روش های خرید اقساطی راهنمای کلی خرید قسطی گوشی

به طور کلی روش کاشت ایمپلنت به این ترتیب است که ابتدا فیکسچر یا همان قسمتی که قرار است جایگزین ریشه دندان شود با استفاده از جراحی و یا لیزر در داخل فک و به جای دندان از دست رفته، جایگذاری می‌گردد .

مواردی که بعد از کاشت ایمپلنت باید رعایت شوند عبارت است از :

در صورتیکه لازم باشد کارهای جانبی همچون کشیدن دندان ثانویه انجام گیرد، دندان‌پزشک در هنگام انجام جراحی کاشت ایمپلنت آن را انجام داده و جای آن را با پست ایمپلنت پر می‌کند.

فرآیند به این شکل آغاز می‌شود که ابتدا ایمپرشن کوپینگ متصل می‌شود و سپس ماده قالب‌گیری اطراف آن تزریق می‌شود. در آخر، پیچ‌های ایمپرشن باز می‌شوند و قالب همراه با ایمپرشن از روی دندان‌ها خارج می‌شود به‌طوری که این فرآیند تنها یک قسمت از مراحل است و پس از آن قالب‌های اندازه‌گیری‌شده باید به آزمایشگاه دندانپزشکی تحویل داده شوند تا توسط متخصصان برای ساخت ایمپلنت‌های دندانی استفاده شوند.

بعد از اطمینان از ثبات آن، قسمت رویی، روکش یا همان تاج دندان قرار داده می‌شود . ایمپلنت دندان به دلیل شرایط و نحوه ساخت بسیار دقیق هنگامی که در فک بیمار قرار بگیرد، یک جسم خارجی به‌شمار نمی‌رود و با قرارگرفتن در فک بیمار با آن سازگار می‌شود .

نوعی که مناسب خواهد بود: ایمپلنت های استاندارد بین ۳ تا ۶ میلی متر قطر و ۶ تا ۱۴ میلی متر طول دارند انواعی از مینی ایمپلنت وجود دارند که حدود ٢ میلی متر قطر دارند و گاهی اوقات برای جایگزینی دندان بسیار کوچک یا در ترکیب با یک گروه برای حمایت از پروتز متحرک می توانتد مورداستفاده قرار بگیرند.

زمانی که بیمار با هیلینگ اباتمنت که در ایمپلنت اش پیچ شده است مراجعه می کند ، زمان آن رسیده که برای اباتمنت تصمیم گیری website شود.

همچنین این لمینت‌ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. ساخت لمینت لومینیرز تحت انحصار یک شرکت آمریکایی است و قالب باید به نمایندگی‌های این شرکت ارسال شود. به همین دلیل قیمت بالاتری دارند.

بعد از کاشت دندان باید توسط متخصص جراحی فک و دهان هر ۶ ماه یکبار برای معاینه و بررسی وضعیت ایمپلنت مورد معاینه قرار بگیرید.

Report this wiki page